مجله مد و آرایش

مجله مد آرایش میکاپ شینیون کاشت ناخن

مجله مد و آرایش

مجله مد آرایش میکاپ شینیون کاشت ناخن

بهترین مطالب مد و آرایش میکاپ شینیون کاشت ناخن

طبقه بندی موضوعی

مجله مد و استایل

طراحی لباس به معنی آغاز جریان صنعت لباس است. طراحان موفق خلق کنندگان ابتدایی هستند که طرح های اولیه را می زنند، نقاشی می کنند و نمایش هایی درست می کنند که به عنوان نشانه های آغاز ایده ای است که به اجرا درخواهد آمد. این افراد حرفه‌ای الهامی خلاقانه را از طریق جذب دانش مد، که در همه ابعاد این صنعت گسترده است می سازند. 

معرفی شغل های صنعت مد

شما در صنعت مد چه کاره اید؟

طراحی مد

این افراد حرفه ای الهامی خلاقانه را از طریق جذب دانش مد، که در همه ابعاد این صنعت گسترده است می سازند. طراحان در زمینه های مختلفی که شامل پوشاک خانمها، پوشاک آقایان، کفش، زیورآلات، بافت پارچه، داخلی، بسته بندی و اسباب بازی است کار می کنند.

تجارت مد

این تجارت شامل همه کارهایی است که برای تولید یک خط لباس که در نهایت بفروشد لازم است و باید توجه خریدارانی که آن را از زمین بلند کرده به مغازه ها می برند به خود جلب کند. تجارت لباس اجرای کارهایی است که برای مشتری ها لباس های با کیفیت با مناسب ترین زمینه در فصل مناسب و بهترین و مناسب ترین قیمت فراهم کند. همچنین مراحل تولید نیازمند کارشناسان تجارت لباس با دانش گسترده در زمینه جنس، پارچه و تحلیل روندهاست. نمونه شغل های موجود در این زمینه شامل مدیران مد، خریداران، توسعه دهندگان خط تولید و پیشگویان مد است.

بازاریابی مد

 ارتباط اولیه بین طرح و عموم مردم، بازاریاب مد است. چطور لباس درست به دست مشتری خودش می رسد؟ کار کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند این است که سلیقه مصرف کننده را با جزییات بررسی کنند و نشان دهند که چطور یک برند به بهترین نحو در شیوه زندگی یک مصرف کننده جایی پیدا می کند. خط های مد باید به قصه گویی ها و کارهای ستادهای تبلیغاتی و استراتژی های روابط عمومی توجه کنند. کسی که در زمینه بازاریابی فعالیت می کند ممکن است در بخش معینی از شرکت کار کند، یا خارج از بخش بازاریابی یا در شرکت های تبلیغاتی یا به عنوان یک مشاور مستقل. از نمونه شغل های مرتبط با بازاریابی در صنعت مد می توان از نویسنده های تبلیغات، برنامه ریزان رسانه، برنامه ریزان رویدادها، روزنامه نگاران و محققان بازار نام برد.

مدیریت مد

مدیریت زمینه ای در صنعت مد است که هم در محیط شرکت و هم در محیط فروش دیده می شود. کسانی که در این زمینه فعالند عملکردهای روزانه محیط فروش و همچنین بخش های شرکتی مختلف مثل تولید، ساخت و منابع انسانی را مدیریت می کنند. مدیران، مسئول نظارت بر کارمندان هستند، چه در بخش فروش یا در بخش تولید یک خانه مد. نمونه سمت های مرتبط با مدیریت در این صنعت شامل مدیران فروش، نمایندگان نمایشگاه ها، مسئول هماهنگی تولید لباس و مدیران منابع انسانی هستند.

تجارت دیداری

 هنر خلق چیدمان های جالب در مد را تجارت دیداری می گویند. تجارت های دیداری ایده های طراحی را با تولیدات در فضایی خاص ترکیب می کنند که به هدف افزایش رفت و آمد مشتری، فروش و ایجاد احساس است. این چیدمان ها نصب می شوند تا یک تصویر خاص به مشتریان فروشگاه بدهند و در نتیجه کالاهای مشخصی را به طور موثر ارتقا دهند. این نصب ها باید عمیق باشند چون هدفشان ایجاد یک حس خرید است و مخابره این که برند و فروشگاه درچه موردی است. طراحان چیدمان، برنامه ریزان فروشگاه ها، متخصصان طراحی ویترین ها، پایه ها و مانکن ها همه قسمتی از این زمینه هستند و ممکن است مستقل یا در قالب گروه کار کنند.

هنر و طراحی گرافیک زمینه ای در صنعت مد است که در همه بخش ها مشترک است. برای مثال، مهارت های یک تصویرگر می تواند برای ستاد تبلیغاتی یک طراح مورد استفاده قرار گیرد. همان تصویرگر ممکن است دوباره برای طراحی یک وب سایت جدید مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع می تواند در مورد یک عکاس هم صدق کند که ممکن است روی یک ستاد ، lookbook یا چاپ مجله که در تمام مدت کاریشان منتشر می شود کار کنند. این در مورد سمت هایی مثل مدیران، انیماتورها، تصویرگران، عکاسان تبلیغات و استودیوها و ویرایشگران عکس ها هم صدق می کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی