مجله مد و آرایش

مجله مد آرایش میکاپ شینیون کاشت ناخن

مجله مد و آرایش

مجله مد آرایش میکاپ شینیون کاشت ناخن

بهترین مطالب مد و آرایش میکاپ شینیون کاشت ناخن

طبقه بندی موضوعی

شینیون فرانسوی چیست؟

شینیون فرانسوی به مدل مویی گفته می شود که در بالا یا پشت گردن بسته شده و به شکل های مختلف آرایش شود. شینیون کلا یک کلمه یک لغت فرانسویست و معنای آن در مد و استایل یعنی بستن مو در پشت سر و تزیین شدن آن. ریشنه کلمه شینیون به یونان باستان باز می گرد.

شینیون-فرانسوی-

شینیون فرانسوی

شینیون های فرانسوی عموما جز شینیون های ساده کلاسیک و بروز هستند. هرچند در ابتدا ممکن است کمی سخت باشد اما با تمرین می توانید برخی از مدلهای شینیون فرانسوی را خودتان در منزل روی موهایتان اجرا کنید. تقریبا همه مدل های شینیون با بستن مو در پشت یا بالای سر آغاز می شوند. محل قرار گرفتن موهای بسته شده روی سر در مدل های مختلف شینیون متفاوت است. به طور کلی شینیون اینطور انجام می شود : موها پشت سر بسته شده و سپس لا به لا یا روی هم پیچیده می شوند و معمولا با سنجاق محکم شده و در جای خود قرار می گیرند. تئوری کار راحت تر از انجامش است و در عمل مراحل بیشتری طی می شود.

مدل شینیون فرانسوی ساده، کلاسیک و شیک

شینیون فرانسوی بدلیل ساده ، کلاسیک بودن و شیک بودن آن بسیار محبوبیت دارد. این مدل هم برای دورهمی های دوستانه با لباس های اسپورت مناسب است و هم برای میهمانی های رسمی. در این مطلب شما را با مدلهای مختلف این مدل مو آشنا می کنیم از شینیون فرانسوی کلاسیک گرفته تا جمع کردن برای موهای کوتاه.

شینیون فرانسوی ساده، کلاسیک و شیک

شینیون فرانسوی – یک مدل کاملا رسمی

این مدل مدرن و در عین حال رسمی است، مدلی ساده که شما می توانید به راحتی با یک پیراهن یقه باز ست کنید.

شینیون فرانسوی – یک مدل کاملا رسمی

برای موهای کوتاه

معمولا شینیون کردن موهای کوتاه سخت تر است ، همچنین انتخاب مدل برای موی کوتاه نیز دشوارتر از موهای بلند است. این شینیون فرانسوی را به راحتی می توانید روی موهای کوتاه اعمال کنید و چهره ای جذاب داشته باشید.

شینیون برای موی کوتاه

برای موی کوتاه

شینیون فرانسوی کلاسیک

شاید بتوان این مدل را یکی از سنتی ترین و کلاسیک ترین مدل های جمع کردن دانست، مدلی که مو را در پشت سردرهم و نامنظم تر نشان می دهد اما در جلو سر بسیار مرتب و جذاب است. این مدل کمی پایین تر از مدل های دیگر قرار می گیرد و معمولا برای اینکه جذاب تر شود در یک سمت آن از گل یا گیره تزیینی استفاده می شود.

شینیون فرانسوی کلاسیک

شینیون فرانسوی کلاسیک

مدل شینیون فرانسوی جمع بالای سر

برخلاف مدل های دیگر شینیون فرانسوی که به نظر می رسد پیچش مو به سمت پایین و روی گردن است، در این مدل مو به سمت بالا پیچیده شده است. این مدل شینیون فرانسوی نیز برای میهمانی های رسمی مناسب خواهد بود.

مدل شینیون فرانسوی جمع بالای سر

مدل شینیون فرانسوی جمع بالای سر

بستن با چتری های آزاد

در بسیاری از مدل های شینیون، مو به صورت کامل جمع می شود. اما اگر می خواهید جلوی موهایتان کمی آزاد باشد یا چتری بماند، این مدل شینیون فرانسوی را امتحان کنید. در این مدل که با ظرافت بیشتری نسبت به سایر مدل ها انجام می شود، مقداری از موهای جلوی سر آزاد مانده و پس از تکمیل کار در پشت سر، موهای جلو به سلیقه و اندازه دلخواه، فر شده یا صاف می ماند.

شینیون فرانسوی شلوغ

این مدل مو که کمی درهم و شلوغ تر از سایر مدل ها به نظر می رسد، یک مدل بی نقص و زیبا است به شرطی که روی موهای تازه شسته شده اعمال شود. پس از یک روز موها روغن طبیعی خود را بازگردانده و دیگر نمی توانید این مدل مو را آنطور که می خواهید درست کنید. باید به موهای تازه شسته شده کمی حجم دهید تا این مدل شینیون فرانسوی بهتر دیده شود. برای این کار بهتر است از اتوی مویی که شیارهای بسیار ریز دارد استفاده کنید.

شینیون فرانسوی شلوغ

شینیون فرانسوی شلوغ

شینیون فرانسوی بافته شده

این مدل بسیار جذاب و زیبا است و از جمله فرم هایی است که در بالای سر انجام می شود. موها داخل هم به زیبایی و ظرافت بافته شده و پشت گردن آزاد می ماند. مدلی کلاسیک که با اضافه کردن یک گیره سر تزیینی کوچک می تواند جذاب تر شود.

شینیون فرانسوی بافته شده

شینیون فرانسوی بافته شده

شینیون نامتقارن

می خواهید مدل مویی متفاوت تر داشته باشید؟ این مدل که در پشت سر نامتقارن به نظر می رسد می تواند انتخاب خوبی باشد. یک مدل جذاب که هم به موهافرم می دهد هم باعث می شود پرحجم و پرتر به نظر برسد.

شینیون نامتقارن

شینیون نامتقارن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی